Invita-ti prietenii si castiga pana la 450 RON. Afla mai multe detalii

magazin TynyDeals

Denumirea companiei: SC TynyDeals SRL
Cod unic de inregistrare: 38156881
Nr. Reg. Comertului: : J18/940/2017
Adresa: Gorj

Magazin online.

Dispoziţii Generale

Conform legislaţiei în vigoare privind comerţul online, OUG 34/2014, art. 52, al. 2, dreptul de retragere sau renunţarea la cumpărare este aplicabilă exclusiv clienţilor persoane fizice (nu vizează şi persoanele juridice). Acestea au dreptul de a notifica în scris comerciantul cu privire la dorinţa de retragere, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului fiind cheltuielile directe de returnare a produselor.

Aşadar, înainte de returnare, clientul, persoană fizică, trebuie să se asigure de faptul că produsul se află în dreptul de retragere de 14 zile calendaristice, care decurge de la momentul primirii acestuia.

Produsul returnat nu trebuie să prezinte urme de folosinţă, ci trebuie să fie exact în aceeaşi stare în care a fost livrat, cu toate accesoriile, etichetele intacte şi documentele care l-au însoţit, iar ambalajul să fie cel original. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, şocuri, ciobiri, lovituri, zgârieturi, urme de folosire excesivă şi/sau intervenţii neautorizate etc.

Astfel, înlocuirea produselor fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv sau returnarea banilor, după caz se poate efectua doar dacă produsul este returnat conform specificaţiilor de mai sus.

Nu se acceptă pentru returnare produse care au fost achiziționate pe comandă specială cu avans încasat, saucare la momentul respectiv nu făceau parte din oferta companiei.

În toate cazurile returnării/înlocuirii produselor ca urmare a renunţării la cumpărare, costurile de returnare vor fi suportate explicit de către client conform art. 14, al. 2, din OUG. nr. 34/2014, iar renunţarea repetată la cumpărare va putea fi considerată un abuz. În cazul achiziţionării de produse de pe acest site, se folosesc tehnicile de comunicare la distanţă, astfel încât se aplică dispoziţiile conform O.U.G. 34/2014. Clientul are deci posibilitateasă opteze doar o singură dată pentru returnarea/înlocuirea unui produs în condiţiile art. 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000 cu modificările şi completările ulterioare din OUG. 174/2008.

Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi a funcţionării produselor. În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile şi modul de funcţionare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască şi să le inspecteze în acelaşi mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin. De exemplu: consumatorul ar trebui doar să probeze un articol de îmbrăcăminte, nu să îl şi poarte.

În cazul în care produsul nu respectă toate cerinţele mai sus menţionate, atât timp cât clientul optează pentru dreptul de retragere, conform articolului 14, alin. 3 din OUG 34/2014 se face şi responsabil direct pentru diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor, astfel încât se obligă pentru achitarea unei sume proporţională cu uzura provenită din utilizarea produselor, care se ia în calcul de la momentul primirii coletului de către client şi până la momentul în care produsul se returnează la noi. Astfel, dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca şi nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea produsului în stadiul iniţial (dacă mai este posibil) sau pentru a acoperi diferenţa de preţ rezultată din vânzarea produsului ca second-hand.

Ce trebuie să faci?

Pasul 1. Te asiguri că produsul se află în dreptul de retragere/returnare de 14 zile calendaristice, care decurge de la momentul recepţionării coletului conform legislaţiei în vigoare privind comerţul electronic.

Pasul 2. Te asiguri că produsul este exact cum a fost primit, nu prezintă urme de folosinţă, se află în aceeaşi stare în care a fost livrat (să nu fie testat: ex: fotografii/poze/înregistrări etc.), are toate accesoriile, etichetele intacte şi documentele care l-au însoţit, iar ambalajul este cel original.

Pentru returnare, furnizaţi numele şi un cont bancar valid în care doriţi să vă fie virată suma. Rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 zile de la recepţionarea returului. Contul bancar se va furniza de către client atât pe formularul de garanţie, cât şi electronic pe adresa de email 

 ATENŢIE!

În toate cazurile returnării/înlocuirii produselor ca urmare a renunţării la cumpărare, costurile de returnare vor fi suportate explicit de către client conform art. 14, al. 2, din OUG. nr. 34/2014. Produsul se livrează fără ramburs prin curier către vanzatorul partener de la care s-a facut achizitia produsului. 

 

Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca transmisa prin e-mail. 
Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa Gorj, sat Bobu, comuna Scoarta, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile .
Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor(costurile de transport sunt suportate de firma noastra doar daca ati primit alt produs decat cel comandat).

Alege si alt produs de mai jos si
platesti o singura taxa de transport

Oferte TynyDeals Bucuresti

Acest site foloseste cookies. Mai multe detalii »
Sunt de accord
×

Instaleaza aplicatia TeamDeals

  Android   iPhone