Contact TeamDeals: 0374 18 78 94

Intrebari frecvente 24/7

Bine ai venit in locul unde gasesti raspunsuri pentru cele mai frecvente intrebari primite de la clientii nostri.

1. Pe TeamDeals, cumparaturile tale sunt sigure.

  • 1. In fiecare luna, mii de romani cumpara ofertele TeamDeals.
  • 2. Din martie 2011 si pana in prezent am gestionat peste 200 000 de tranzactii prin card, transfer bancar si avem 1435974 de comenzi onorate.
  • 3. Fiecare tranzactie se realizeaza in mod securizat, iar datele sunt procesate fara a fi stocate pe serverele noastre.
Suntem o echipa pentru care nicio intrebare nu este mai putin importanta, deci contacteaza-ne cu incredere.

2. Cum functioneaza TeamDeals?

In fiecare zi avem promotii noi, pe care le vei primi si tu daca te abonezi la emailul zilnic.

3. Ce fac daca ma intereseaza un produs?

Pasul 1: Dai click pe butonul “Comanda” din pagina de prezentare a ofertei.
Pasul 2: Alegi de la cantitate numarul de bucati dorit, completezi formularul cu datele tale, adresa unde vrei sa fie livrat coletul si la campul Detalii suplimentare mentionezi model, culoare, marime, etc.
Pasul 3: Alegi metoda de plata si poti bifa serviciul de Livrare cu verificare daca doresti.
La Sumar comanda ai toate costurile comenzii tale.
Pasul 4: Apasa pe Plaseaza comanda si odata comanda inregistrata vei primi mesajul: Multumim pentru comanda efectuata, iar pe adresa ta de e-mail vei primi o confirmare a inregistrarii comenzii si datele de contact ale partenerului ce urmeaza sa-ti livreze produsul.

4. Ce fac daca ma intereseaza un serviciu?

Pasul 1: Dai click pe butonul “Comanda” din pagina de prezentare a ofertei.
Pasul 2: Alegi cate vouchere vrei sa cumperi, completezi formularul cu datele tale si alegi metoda de plata.
Pasul 3: Urmezi pasii de plata din pagina procesatorului de plati.
Cand plata se confirma:
- primesti automat voucher-ul pe email si in sectiunea Comenzile mele (si poti suna pentru programare/rezervare).

5. Si pot avea incredere? Cum stiu eu ca primesc ce cumpar?

Fiecare oferta este incheiata personal de un reprezentant de vanzari din echipa noastra, in baza unui contract cu drepturi si obligatii. Sigur, riscuri exista in orice fel de colaborare, dar pe baza feedback-ului de la clienti luam rapid masuri: returnam banii, retragem oferta, incheiem colaborarea - in functie de problema care apare.
Prioritatea noastra esti tu, clientul final, care beneficiaza de oferta. Asa ca daca esti intr-o astfel de situatie, anunta-ne imediat.

6. M-am hotarat si vreau promotia. Cum platesc?

Variantele de plata sunt:

- Card detalii »

- Transfer bancar detalii »

- Plata la livrare (ramburs) detalii »

7. Am platit si nu am voucher-ul!

In primul rand: verifica-ti emailul – inclusiv in Spam (nu se stie niciodata) si contul tau TeamDeals, in sectiunea Comenzile mele.

8. Tocmai am platit prin transfer bancar. Ce fac in continuare?

Astepti putin... cam 2 zile lucratoare. Si in momentul in care vine confirmarea platii de la banca, iti activam voucher-ul: il primesti automat pe email si in contul tau, in sectiunea Comenzile mele.
Daca trec mai mult de 5 zile lucratoare fara sa fi primit vreun semn, verifica din nou adresa de email – inclusiv in Spam si in contul tau TeamDeals, in sectiunea “Comenzile mele”. Daca tot nu gasesti, anunta-ne.

9. Am platit, am primit voucher-ul. Ce fac in continuare?

Daca ai cumparat un voucher pentru un serviciu (excursie, o iesire in oras, coafor etc), fa-ti programare asa cum scrie chiar pe voucher, in “Conditii de utilizare”.
Daca ai cumparat un voucher de produs (un joc, un produs electrocasnic, un produs in ingrijire personala), datele tale au ajuns automat la comerciant, care iti face livrarea conform conditiilor trecute pe voucher.

Daca trece perioada de livrare inscrisa pe voucher, anunta-ne.

10. Am cumparat o promotie TeamDeals, dar nu vreau / nu pot sa o utilizez. O pot returna?

Da, sigur ca poti. Un voucher TeamDeals poti fi anulat in termen de 14 zile calendaristice de la cumparare, primind banii integral inapoi, cu conditia sa nu fi utilizat cuponul. Pentru detalii legate de anulare, trimite-ne un e-mail la contact@teamdeals.ro si in functie de metoada de plata si tipul ofertei, stabilim detaliile returnarii.

Prin exceptie, pentru servicii turistice, avand in vedere si prevederile art. 3 si art. 16 din OUG 34/2014, conditiile de anulare si modificare aferente fiecarui serviciu de turism sunt detaliate pentru fiecare serviciu in parte. Va rugam sa le cititi cu atentie si , pentru a finaliza achizitionarea este necesar sa acceptati conditiile serviciului respectiv.

Daca au trecut mai mult de 14 zile calendaristice de la cumparare, dar o situatie mai delicata te-a impiedicat sa folosesti voucher-ul sau ai returnat produsul, da-ne detalii printr-un e-mail la contact@teamdeals.ro si vom clarifica situatia.

11. Nu mai vreau sa primesc ofertele pe e-mail

Daca citesti acest raspuns, deja ne pare rau. Totusi, daca nu te convinge nimic sa primesti promotiile zilnice in continuare, acceseaza unul din e-mailurile zilnice, si la sfarsitul mesajului vei gasi butonul "Dezabonare". Da click si ajungi in pagina TeamDeals, unde primesti si mesajul de confirmare a dezabonarii.
Daca exista ceva ce te-ar convinge sa ramai, anunta-ne imediat si vedem ce putem face ;)

12. Am recomandat o oferta si nu am primit bonusul

Pentru a primit bonusul trebuie indeplinite 2 conditii:

- persoana care a primit recomandarea trebuie sa dea click pe link-ul din e-mailul trimis de tine si de acolo sa cumpere promotia (sau in cazul in care a primit recomandare prin Facebook, link-ul de pe wall).
- bonusul se activeaza in contul tau in 10 zile calendaristice de la momentul achitarii ofertei de catre prieten.

Daca stii ca s-au respectat ambele conditii si tot nu ai bonusul, da-ne un e-mail la contact@teamdeals.ro pentru a clarifica situatia.

13. Promotia care ma interesa a expirat intre timp. Cum o mai pot cumpara?

Exista o solutie: daca promotia a expirat de cel mult 3 zile, mai poti plati prin transfer bancar in urmatoarele 2 zile. Daca nu ai datele necesare efectuarii platii dintr-un ordin de plata mai vechi, anunta-ne pentru a-ti da detaliile necesare.
Daca oferta a expirat de mai mult timp, ce poti face este o precomanda (prin click pe butonul galben "Precomanda") si sa iti introduci adresa de email in fereastra care se deschide. In felul acesta, noi vom stii ca exista interes pentru oferta si putem avea in vedere reactivarea ei (caz in care te si anuntam pe e-mail).

14. Foarte util

Nu ai gasit raspuns aici? Avem inca 2 solutii:

- 0374 18 78 94 (de luni pana vineri 9:00 – 17:30)

- contact@teamdeals.ro (raspundem cat putem de repede, in ordinea primirii mesajelor)

Vezi promotiile de azi