Istoriile mass-mediei - Jacques Attali
Cod produs: 3395602
„Dintotdeauna, omul are nevoie sa stie ce il ameninta, ce le dauneaza celorlalti sau ce ii ajuta. Si multa vreme doar o mana de oameni cu putere – suverani, clerici, negustori – au detinut monopolul informatiei, al fabricarii si circulatiei sale. Informatia libera, difuzata de canale media accesibile tuturor si elaborata de profesionisti care cauta adevarul este rodul unei istorii recente, neasteptate, fascinante. Si, in prezent, ea este extrem de amenintata.Cum putem distinge adevarul de neadevar si informatia de divertisment? Ce raport exista intre a informa, a convinge, a educa si a distra? Cum va rezista democratia diferitelor forme de cenzura si de supraveghere? Prin ce anume potopul actual si viitor de informatii, adevarate sau false, ne va influenta modul de a gestiona marile probleme de astazi si de maine? Retelele de socializare, instrumente de supraveghere generalizata, care il transforma pe fiecare in jurnalistul propriei persoane, vor fi oare inlaturate de o tehnologie mai puternica? Ziaristii vor fi inlocuiti de automate sau vor ramane actori indispensabili ai democratiei?Acestea sunt subiectele cartii de fata. Si inca o data, la fel ca in cazul tuturor celorlalte domenii carora am incercat pana acum sa le prevad devenirea, evolutia vertiginoasa a mass-mediei nu poate fi imaginata si controlata decat mergand foarte mult inapoi pe firul istoriei sau, mai degraba, al istoriilor sale. Al pasionantelor sale istorii.” (Jacques Attali)Jacques Attali (n. 1943), eseist, doctor in stiinte economice, a fost timp de zece ani consilier al lui Francois Mitterrand. Este fondatorul a patru institutii internationale: Action Contre la Faim, Eureka, Positive Planet si Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare. A fost inclus de Foreign Policy Magazine printre primii 100 de intelectuali publici ai lumii. Dintre numeroasele sale volume amintim Meurtres, en toute intelligence, Diderot ou le bonheur de penser si Presents paralleles. De acelasi autor la Editura Polirom: Scurta istorie a viitorului (2007, 2016), Cum sa ne aparam de crizele urmatoare (2019) si Istoriile alimentatiei. Ce va sa zica a manca? (2020).
Politica de returnare - Vezi mai multe
Informatii livrare
Estimat cost livrare: 11 local si 13.1 lei national
Detalii livrare 1 zile lucratoare
Denumirea societatii vanzatoare: Libraria Aida
Registrul Comertului: J25/705/1992
CUI: 1621308
Adresa sediu social:
Drobeta-Turnu Severin, Mehedinti, Str. Dr. Babes 25 B
Descrierea societatii: Cartea este un dar pe care il poti deschide iar si iar....
Politica de returnare - Vezi mai multe
Categorii: Politica
Cod produs: 3395602
TeamDeals - Relatii clienti
Avem 2 solutii pentru tine:
Vreau si eu sa fiu la curent cu noile reduceri, branduri, tendinte.
Prin continuare declari ca esti de acord cu Politica de confidentialitate si Termenii si Conditiile site-ului.
Fii primul care:
Prin activarea notificarilor confirm ca am peste 16 ani
Pentru a salva permanent acest produs, te rugam sa te loghezi sau sa Creeazi cont nou »
Alege culoarea si marimea care ti se potrivesec!
Alege culoarea si marimea care ti se potrivesec!
Încă nu te-ai abonat la newsletterul teamdeals?
Fii primul care află cele mai bune promoții!
Aboneaza-te la noutati