Invita-ti prietenii si castiga pana la 450 RON. Afla mai multe detalii
Set pentru dezvoltarea rezistentei la prindereCel mai simplu mod de a dezvolta rezistenta la prindere este de a avea mereu la indemana un aparat de exercitii pe care sa il folositi ori de cate ori aveti timp liber.Mana este alcatuita din muschi, nervi si oase care lucreaza impreuna pentru a putea trage, impinge sau ridica diferite obiecte. Ne folosim mainile zilnic, asa ca nu este nici o surpriza faptul ca ne accidentam foarte des la maini.De ce ar trebui sa utilizati un aparat de exercitii pentru maini?Creste forta mainiiExercitiul de prindere a mainii este foarte bun pentru intarirea incheieturilor, bratelor si muschilor corespunzatori. Daca faceti acest gen de exercitii la sala veti avea rezultate mai rapide, deoarece va puteti antrena cu greutati.Aceste exercitii va ajuta sa reactionati mult mai repede si cu mai multa forta in diferite tipuri de sport in care viteza de reactie face diferenta dintre invingator sau invins, de exemplu tenis, dodgeball sau alte tipuri de sport care necesita sa va folositi intens incheietura mainii.In plus, daca va place gimnastica sau alpinismul, o stranger puternica de mana va permite sa va sustineti greutatea corporala si sa va folositi un grup select de muschi, fara a va extenua intregul corp.Nu in ultimul rand, daca v-a durut mana sau va aflati intr-un stadiu de recuperare, aceste tipuri de exercitii cu siguranta va vor fi de folos. Aceste aparate de mici dimensiuni ajuta atat in cazuri de recuperare in urma unei accidentari, la exersarea prinderii corecte (copii mici), ameliorarea starii fizice si pregatirea muzicienilor cat si sa va impliniti nevoia de a face miscare atat acasa cat si la locul de munca.Acum, ca v-am explicat beneficiile utilizarii acestor aparate, urmeaza sa va prezentam diferite tipuri de aparate si exercitii ce pot fi facute atat acasa cat si la birou:Flexor reglabil – Are un design ergonomic si modern, este prevazut cu un sistem de reglare a arcului pentru un antrenament eficient pentru fiecare uilizator; greutatea ajustabila este intre 10 kg si 60 kg. Rezistenta poate fi modificata individual pentru mai multe tipuri de antrenament - in acest fel muschii vor fi antrenati corespunzator fiecarei trepte de rezistenta si se ajunge la nivelul dorit intr-un mod progresiv.Exemple de exercitii: - Pentru o piramida ascendenta de prindere - tineti flexorul intr-o mana pentru o repetitie, inainte de a muta flexorul in cealalta mana. Dupa aceea inchideti bratul de pornire, faceti doua repetitii dupa care mutati flexorul in cealalta mana, faceti doua repetitiiPentru strangeri cronometrate - strangeti flexorul in mana cat puteti de mult si incercati sa urmariti cat timp rezistati fara a desface mana. Mutati flexorul in cealalta mana, repetati miscarea pentru acelasi interval de timp sau chiar mai mult.Pentru repetitii rapide – tineti flexorul cu o mana si incercati, intr-un interval de timp prestabilit, sa strangeti de cat mai multe ori mana. Repetati si cu cealalta mana. Aveti grija sa respectati acelasi interval de timp pentru ambele maini si urmariti presiunea exercitata asupra flexorului in fiecare sesiune de prindere. Acest exercitiu urmareste atat calitatea cat si cantitatea prinderilor.Mingea anti-stres – Utilizata pentru exercitii de recuperare a musculaturii degetelor si/ sau palmei.Exemplu de exercitii: - Tineti mingea intr-o mana si lucrati pana ajungeti la o prindere asemanatoare unei menghine. Tineti mingea in mana, astfel incat sa se uneasca degetul mare cu restul degetelor, intindeti mana in fata dumneavoastra si strangeti pumnul periodic, timp de un minut. In timp ce strangeti pumnul, ridicati mana deasupra capului si mai lucrati timp de inca un minut. Intindeti mana in lateral si lucrati timp de un minut. Mutati mingea in cealalta mana si repetati pasii mentionati mai sus.Inel flexor – Este solutia portabila perfecta pentru antrenarea prinderii si a rezistentei degetelor.Exemplu de exercitii: - Tineti inelul in palma, cu degetele strans inchise in jurul inelului, strangeti si repetati miscarea.Flexor pentru antrenarea degetelor - E compus din patru segmente individuale puse pe arcuri, unul pentru fiecare deget. Celalalt capat este conceput ergonomic, astfel incat sa poata fi tinut comod in palma.Incepeti toate exercitiile incet si cu putine repetitii. Mentineti fiecare pozitie intre 3-5 secunde si relaxati, repetati de 5-10 ori. Incetul cu incetul puteti mari timpul de lucru. Opriti-va imediat daca simtiti dureri sau oboseala. Ca la fiecare exercitiu, daca lucrati excesiv sau incorect puteti experimenta dureri sau chiar va puteti rani, de aceea va recomandam sa progresati incet, sa mariti timpul de lucru si rezistenta cu grija76Extensor pentru degete - Ajuta la prevenirea leziunilor si dezechilibrelor musculare de la mana, previne artrita, sindromul de tunel carpian si durerile articulare. Asezati extensorul pe degete si strangeti/ deschideti pumnul. | Oferte Teamdeals.ro
Product ID: 3107597
99 Produs nou In stoc! Comanda Acum!
Regular price: 120 RON 99 In stoc! Comanda Acum!

Set flexoare fitness, recuperare, 5 piese, negru

Black Friday
17% Reducere
99 lei
 120lei 
Risc Zero garantat de cele 2 servicii
Livrare cu verificare si Retur in 14 zile
Detalii livrare 2 zile lucratoare
Descrierea promotiei -

Set flexoare fitness, negru

Cod produs : 3107597

Set pentru dezvoltarea rezistentei la prindere

Cel mai simplu mod de a dezvolta rezistenta la prindere este de a avea mereu la indemana un aparat de exercitii pe care sa il folositi ori de cate ori aveti timp liber.

Mana este alcatuita din muschi, nervi si oase care lucreaza impreuna pentru a putea trage, impinge sau ridica diferite obiecte. Ne folosim mainile zilnic, asa ca nu este nici o surpriza faptul ca ne accidentam foarte des la maini.

De ce ar trebui sa utilizati un aparat de exercitii pentru maini?

Creste forta mainii

Exercitiul de prindere a mainii este foarte bun pentru intarirea incheieturilor, bratelor si muschilor corespunzatori. Daca faceti acest gen de exercitii la sala veti avea rezultate mai rapide, deoarece va puteti antrena cu greutati.

Aceste exercitii va ajuta sa reactionati mult mai repede si cu mai multa forta in diferite tipuri de sport in care viteza de reactie face diferenta dintre invingator sau invins, de exemplu tenis, dodgeball sau alte tipuri de sport care necesita sa va folositi intens incheietura mainii.

In plus, daca va place gimnastica sau alpinismul, o stranger puternica de mana va permite sa va sustineti greutatea corporala si sa va folositi un grup select de muschi, fara a va extenua intregul corp.

Nu in ultimul rand, daca v-a durut mana sau va aflati intr-un stadiu de recuperare, aceste tipuri de exercitii cu siguranta va vor fi de folos. Aceste aparate de mici dimensiuni ajuta atat in cazuri de recuperare in urma unei accidentari, la exersarea prinderii corecte (copii mici), ameliorarea starii fizice si pregatirea muzicienilor cat si sa va impliniti nevoia de a face miscare atat acasa cat si la locul de munca.

Acum, ca v-am explicat beneficiile utilizarii acestor aparate, urmeaza sa va prezentam diferite tipuri de aparate si exercitii ce pot fi facute atat acasa cat si la birou:

Flexor reglabil – Are un design ergonomic si modern, este prevazut cu un sistem de reglare a arcului pentru un antrenament eficient pentru fiecare uilizator; greutatea ajustabila este intre 10 kg si 60 kg. Rezistenta poate fi modificata individual pentru mai multe tipuri de antrenament - in acest fel muschii vor fi antrenati corespunzator fiecarei trepte de rezistenta si se ajunge la nivelul dorit intr-un mod progresiv.

Exemple de exercitii: - Pentru o piramida ascendenta de prindere - tineti flexorul intr-o mana pentru o repetitie, inainte de a muta flexorul in cealalta mana. Dupa aceea inchideti bratul de pornire, faceti doua repetitii dupa care mutati flexorul in cealalta mana, faceti doua repetitii

Pentru strangeri cronometrate - strangeti flexorul in mana cat puteti de mult si incercati sa urmariti cat timp rezistati fara a desface mana. Mutati flexorul in cealalta mana, repetati miscarea pentru acelasi interval de timp sau chiar mai mult.

Pentru repetitii rapide – tineti flexorul cu o mana si incercati, intr-un interval de timp prestabilit, sa strangeti de cat mai multe ori mana. Repetati si cu cealalta mana. Aveti grija sa respectati acelasi interval de timp pentru ambele maini si urmariti presiunea exercitata asupra flexorului in fiecare sesiune de prindere. Acest exercitiu urmareste atat calitatea cat si cantitatea prinderilor.

Mingea anti-stres – Utilizata pentru exercitii de recuperare a musculaturii degetelor si/ sau palmei.

Exemplu de exercitii: - Tineti mingea intr-o mana si lucrati pana ajungeti la o prindere asemanatoare unei menghine. Tineti mingea in mana, astfel incat sa se uneasca degetul mare cu restul degetelor, intindeti mana in fata dumneavoastra si strangeti pumnul periodic, timp de un minut. In timp ce strangeti pumnul, ridicati mana deasupra capului si mai lucrati timp de inca un minut. Intindeti mana in lateral si lucrati timp de un minut. Mutati mingea in cealalta mana si repetati pasii mentionati mai sus.

Inel flexor – Este solutia portabila perfecta pentru antrenarea prinderii si a rezistentei degetelor.

Exemplu de exercitii: - Tineti inelul in palma, cu degetele strans inchise in jurul inelului, strangeti si repetati miscarea.

Flexor pentru antrenarea degetelor - E compus din patru segmente individuale puse pe arcuri, unul pentru fiecare deget. Celalalt capat este conceput ergonomic, astfel incat sa poata fi tinut comod in palma.

Incepeti toate exercitiile incet si cu putine repetitii. Mentineti fiecare pozitie intre 3-5 secunde si relaxati, repetati de 5-10 ori. Incetul cu incetul puteti mari timpul de lucru. Opriti-va imediat daca simtiti dureri sau oboseala. Ca la fiecare exercitiu, daca lucrati excesiv sau incorect puteti experimenta dureri sau chiar va puteti rani, de aceea va recomandam sa progresati incet, sa mariti timpul de lucru si rezistenta cu grija

76Extensor pentru degete - Ajuta la prevenirea leziunilor si dezechilibrelor musculare de la mana, previne artrita, sindromul de tunel carpian si durerile articulare. Asezati extensorul pe degete si strangeti/ deschideti pumnul.

* Mentiune: Vanzatorul face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor din acesta pagina. Rareori acestea pot contine inadvertente: fotografia are caracter informativ si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard, unele specificatii sau pretul, pot fi modificate de catre producator fara preaviz sau pot contine erori de operare. Toate promotiile prezente in site sunt valabile in limita stocului

Politica de returnare - Vezi mai multe

Informatii livrare

Estimat cost livrare: 11 local si 14 lei national

Detalii livrare 2 zile lucratoare

Servicii optionale:
Livrare cu verificare: se percep suplimentar 2.4 lei
Plata ramburs: se percep suplimentar 2.4 lei
* Mentiune: pentru fiecare kg suplimentar se percepe 1 leu/kg. Greutate estimata: 1.
** Mentiune: Pretul transportului si al serviciilor optionale se achita separat in momentul livrarii.
** Mentiune: Poate contine si taxa km suplimentari de 10.71 RON in afara locatiilor Fan Courier

Denumirea societatii vanzatoare: DANETI COM SRL

Registrul Comertului: J23 /2682 /2011
CUI: 7995425
Adresa sediu social: Ghermanesti, Ilfov, Sos Ghermanesti, nr 154, Ghermanesti, Ilfov
Descrierea societatii: Magazin online

Produs vandut de: DANETI COM SRL - Vezi mai multe oferte ale companiei *In cazul in care doriti sa vizionati sau comandati si alte produse de la acest vanzator, accesati link-ul de mai sus.
*Pentru 2 sau mai multe produse achizitionate de la acelasi vanzator, plata transportului se face pentru un singur colet, iar produsele vor ajunge in acelasi timp.

Politica de returnare - Vezi mai multe

Alte oferte Set flexoare
Set flexoare Set flexoare fitness, negru

Categorii:   Fitness & Bodybuilding

Cod produs: 3107597

×

Instaleaza aplicatia TeamDeals

  Android   iPhone

×
Set flexoare fitness, negru Finalizati-va comanda! lei