magazin Zass Romania

Denumirea companiei: Zass Romania SRL
Cod unic de inregistrare: 15328988
Nr. Reg. Comertului: : J26/351/2003
Adresa: Judet Mures, Ungheni

... (citeste mai mult)

Zass Romania are ca obiect principal de activitate comercializarea produselor electrocasnice marcile Zass, Trisa, Sero si Bodum.

 

Obiectivul companiei Zass Romania este satisfacerea totala a cerintelor clientilor, asigurarea unor produse de calitate superioara si fiabilitate sporita, la un raport calitate/pret imbatabil.

 

In Romania, cunoscuta inca din 1992, marca Zass reprezinta unul din primele brand-uri de electrocasnice care un intrat pe piata din tara noastra.

 

Astazi, dupa o prezenta constanta pe piata, produsele marca Zass se remarca in continuare prin design modern si calitate ridicata.

 

Pentru clientii care ne cunosc emblema firmei este clara: calitatea produselor si promptitudinea serviciilor. Zass Romania este o companie cu capital integral romanesc, inovatoare si lansatoare de provocari pe piata de electrocasnice a Romaniei.

 

Misiunea, orientarile si intentiile organizatiei sunt sintetizate prin urmatoarele puncte:

 

- sa ofere clientilor produse electrocasnice de calitate superioara;

 

- sa asigure utilizatorilor servicii de calitate post-cumparare: service pentru produse în perioada de garantie si post garantie, consumabile si piese de schimb originale;

 

- sa fie o prezenta activa, inovatoare si lansatoare de provocari pe piata de electrocasnice a Romaniei;

 

- sa fie în permanenta numarul 1 în Romania la vanzarile cantitative de fiare de calcat si de radiatoare electrice cu ulei;

 

- ideea generala a consumatorilor despre marcile si serviciile noastre sa fie "produse de calitate la preturi competitive".

 

 

 

 

 

Denumirea companiei: Zass Romania

 

Adresa Sediului Social: Localitatea Ungheni, Nr. 40A, Mures.

 

Cod unic de inregistrare: RO15328988

 

Nr. Reg. Comertului: J26/351/2003

 

IBAN: RO84RNCB0188034960300001

 

Banca: BANCA COMERCIALA ROMANA SA

 

Telefon: 0731606025

 

Email: comenzionline@zass.ro

 

 

 

(citeste mai putin)

In calitate de cumparator,

 

 

 

   Aveti dreptul de a va retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile. Perioada de retragere expira dupa 14 zile incepand:

 

  • De la ziua indicata de dumneavoastra la care intrati in posesia fizica a produsului dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul;

  • Cu data indicata de dumneavoastra la care intrati in posesia fizica a produsului dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, a ultimului produs.

 

Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati prin e-mail la adresa comenzionline@zass.ro sau la sediul ZASS Romania, Localitatea Ungheni nr.40A Judet Mures , Tel: 0731/606.025,inainte de expirarea perioadei de retragere, trimitand formularul de retur completat.

 

 

 

Consecintele retragerii

 

Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, dupa caz, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare, in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane din partea noastra ca urmare a unei astfel de rambursari. Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele sau pana la momentul la care ne-ati furnizat dovada ca ati trimis inapoi produsele, fiind valabila data cea mai apropiata.
   Expediati produsele catre ZASS Romania, Localitatea Ungheni Nr.40A, Judet Mures, Tel: 0731/606.025, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise catre noi, inainte de expirarea perioadei de 14 zile. Consumatorul va trebui sa suporte costul direct al returnarii produselor. Consumatorul returneaza produsele sau le inmaneaza unei persoane autorizate de catre ZASS ROMANIA sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat reprezentatului Zass Romania decizia sa de retragere din contract in conformitate cu art. 11 din OUG nr. 34 / 2014. Bunurile trebuie returnate nefolosite, fara defectiuni, in ambalajul original. Copia facturii trebuie si ea atasata. 
Costurile returnarii sunt acoperite de Cumparator. ZASS ROMANIA va returna costurile de achizitie (produse + costuri de livrare) dupa caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului in conformitate cu art. 11 din OUG nr. 34 / 2014. Bunurile trebuie returnate la: ZASS Romania, Localitatea Ungheni Nr.40A, Judet Mures, Tel: 0731/606.025.

 

 

 

Conditii de returnare produse:

 

  • Produs ce nu este conform cu specificatiile din oferta vanzatorului;

  • Produs ce nu este conform specificatiilor mentionate in comanda consumatorului;

  • Produs nefunctional in primele 24 ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari.

 

 

 

Renuntarea la cumparare

 

   Eventualele probleme legate de compatibilitatea dintre componentele achizitionate si cele detinute sau achizitionate de la alti comercianti, precum si erorile cumparatorilor in alegerea sau identificarea produselor corespunzatoare codurilor modelelor, nu fac obiectul  raspunderii de catre SC ZASS ROMANIA SRL. Dreptul de renuntare la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice. Procedura de retur produse presupune urmatorii pasi:

 

 

 

A. Transmiterea prin e-mail a formularului de retragere 
1. Consumatorul descarca formularul de retragere accesand acest 
Link ;

 

2. Consumatorul trimite prin e-mail la adresa comenzionline@zass.ro formularul completat cu toate informatiile solicitate si il semneaza;

 

3. La e-mail-ul transmis se vor atasa copii ale urmatoarelor documente: copie factura fiscala, aviz de insotire a marfii / AWB;

 

4. Cererea de retur va fi aprobata si inregistrata in sistem doar daca datele mentionate la punctul 2. sunt corecte si complete, si daca indeplineste conditiile obligatorii de aplicare pentru  procedura  de retur a produselor cumparate (vezi paragraful: „Conditii de acceptare retur produs”).

 

 

 

B. Retur produs

 

Consumatorul va face efectiv returnarea produselor prin curier rapid catre locatia de unde i-au fost livrate produsele: ZASS Romania, Localitatea Ungheni Nr.40A, Judet Mures, Tel: 0731/606.025 dupa comunicarea de catre reprezentantul ZASS ROMANIA prin e-mail a detaliilor cu privire la procedura de retur produse.

 

 

 

C. Conditii de acceptare retur produs     
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat,  cu toate accesoriile si consumabilele aferente (daca este cazul), fara a prezenta urme de folosire, uzura, modificare sau consum atat in cazul produselor cat si ale accesoriilor sau/si consumabilelor ce insotesc produsele returnate, cu etichetele de garantie intacte si documentele originale care l-au insotit (factura fiscala, manual de utilizare, certificat de garantie, etc).

 

 

 

Nu se accepta retur produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobituri, zgarieturi, socuri fizice sau electrice urme de folosire,uzura, contact cu lichide si/sau interventii neautorizate.

 

 

 

D. Constatare si validare acceptare retur produs

 

1. Dupa sosirea produsului/produselor in depozit personalul calificat va verifica si constata daca pentru aceste produse primite se aplica procedura de retur. Verificarea si constatarea se face pe baza formularului de retragere completat de catre cumparator si a conditiilor obligatorii de aplicare procedura retur pentru produse cumparate (vezi paragraful „Conditii de acceptare retur produs”);

 

2. Rezultatele finale constatate vor fi comunicate prin e-mail cumparatorului, in maxim  5 zile lucratoare de la primirea produsului/produselor, acestea facand referire si la costurile ce vor fi suportate de cumparator in procesul de retur produs, daca este cazul, in procesul de retur produs (vezi paragraful „Costuri suportate de cumparator”);

 

3. Pe baza rezultatelor comunicate, cumparatorul este obligat, in a furniza, prin e-mail acceptul sau observatiile cu privire la cele mentionate in rezultatele comunicate, in vederea continuarii procesului de retur produs(e).

 

 

 

Inlocuire produs

 

   Pentru produsele cumparate care indeplinesc conditiile obligatorii de aplicare a  procedurii de retur si presupune inlocuirea produsului, vanzatorul va inlocui produsul cu unul nou al modelului specificat in comanda initiala a consumatorului. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs din aceeasi categorie de o valoare mai mare, consumatorul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, consumatorul va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.

 

 

 

Costuri suportate de catre cumparator:

 

  • Costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia consumatorul renunta la achizitionarea produsului in termen de 14 zile de la receptia produsului;

  • Cost transport curier pentru optiunea consumatorului de a reexpedia produsul ce s-a constatat de catre vanzator ca nu indeplineste conditiile obligatorii de aplicare procedura retur produs;

  • Costuri retinute din pretul produsului la vanzare, daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca produs nou. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a solicita aceaste cheltuieli in vederea readucerii la stadiul initial al produsului vandut sau pentru a acoperi diferenta de pret in cazul revanzarii produsului ca produs cu valoare scazuta fata de starea initiala;

 

 

 

Costuri suportate de catre vanzator:

 

   Costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia la receptia produsului consumatorul constata ca:

 

  • Produs ce nu este conform cu specificatiile din oferta vanzatorului;

  • Produs ce nu este conform specificatiilor mentionate in comanda consumatorului;

  • Produs este nefunctional in primele 24 ore de la receptie.

 

 

 

Rambursarea sumelor

 

   Rambursarea sumelor se va face dupa restituirea efectiva a produsului dar nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati de decizia de retragere din contract a consumatorului in conformitate cu art 11, OUG nr. 34 / 2014.

 

 

 

   Politica de confidentialitate promovata de Zass Romania explica in ce mod utilizam noi orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.
Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).
Zass Romania nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi. In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin telefon la numarul: 0731606025.
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.
Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de confidentialitate.
In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prin telefon la numarul: 0731606025

 

      Toate produsele comercializate de Zass Romania beneficiaza de garantie pentru o perioada de 24 luni de la data achizitiei. Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

 

Oferte Zass Romania Bucuresti

Acest site foloseste cookies. Mai multe detalii »
Sunt de accord
×

Instaleaza aplicatia TeamDeals

  Android   iPhone