magazin Eblossom

Denumirea companiei: O&A Online Vision
Cod unic de inregistrare: 40363404
Nr. Reg. Comertului: : J29/3103/2018
Adresa sediu social: Poienarii Apostoli, Prahova, Poienarii Apostoli nr. 100, Gorgota, Prahova,
Deși această secțiune ar trebui să ne spună povestea, noi ne dorim să fie despre tine: femeia elegantă, sofisticată și curajoasă care, printr-o întâmplare fericită, a reușit să ne găsească pe noi, dintre toate magazinele online de fashion. N-ai văzut niciun banner de-al nostru prin oraș și n-ai scanat niciun cod QR ca să ajungi pe site. Nu ne-ai văzut în niciun magazin (și nici n-o să ne găsești, pentru că eBlossom e altceva decât ți-a fost dat să întâlnești până acum). Și totuși iată-ne aici.

Să facem cunoștință: eBlossom e despre eleganță, calitate și frumos. Un magazin de haine și accesorii altfel, cu o viziune proaspătă și ambiția de a livra o experiență aparte, care se vede și se simte. Pentru noi nu există conceptul de fast fashion: căutăm calitatea, sustenabilitatea și farmecul care durează o viață. 

Ne împrietenim doar cu producători care-s stăpâni pe arta lor și care creează genul de haine, încălțăminte și accesorii ce nu urmăresc trenduri trecătoare, ci construiesc eleganța nemuritoare. Obiecte rafinate, lucrate-n tihnă, cu atenție la detalii. Îmbrăcăminte, pantofi și genți făcute să ți se potrivească ție și stilului tău personal și să-ți spună povestea într-un mod aparte, autentic. 

 

eBlossom e despre tine: despre curaj, asumare și stilul tău- atemporal, unic și elegant

 

Poti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din website. Poti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire cu alt produs cu aceeasi valoare sau valoare mai mare (cu plata diferentei) sau rambursarea integrala a contravalorii ( in cazul in care produsul nu mai este disponibil).

Produs defect. Inainte de expediere, produsele noastre  trec prin mai multe filtre de verificare, insa este posibil ca mici defecte sa scape neobservate. Te asiguram ca ne dorim sa scurtam cat mai mult procesul de recuperare al banilor pentru un produs defect sau sa il inlocuim cu un produs corespunzator in cazul in care acesta exista in stoc. Tot ce trebuie sa faci este sa ne contactezi in termen de 48 de ore de la livrarea coletului, sa ne comunici comanda si produsul care prezinta un defect.

Produs cu masura gresita. Ai primit o alta masura decat cea comandata de catre tine. Iti stam la dispozitie pentru a solutiona aceasta problema. Tot ce trebuie sa faci este sa ne contactezi in termen de 48 de ore de la livrarea coletului, sa ne comunici comanda si produsul si iti vom schimba produsul cu masura corespunzatoare.

Pentru a putea fi acceptat returul, produsul trebuie sa fie nou, nefolosit si ambalat in cutia originala. Incalcarea uneia sau mai multor conditii atrage dupa sine refuzul dreptului de retur si implicit trimiterea coletului inapoi.

Conform art 10, lit c) din OUG 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, precum si art. 16, lit c) din OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, eBlossom isi rezerva dreptul de a refuza returul produselor care nu fac parte din colectiile brand-urilor de pe website-ul www.eblossom.ro si au fost create exclusiv conform specificatiilor tale.

Cum SCHIMB sau RETURNEZ produsul?

Putem sa-ti schimbam marimea produsului fara probleme sau sa-ti oferim alt produs in schimb ( tu alegi ce iti doresti), DOAR IN CAZUL IN CARE NU AI PURTAT PRODUSUL! Urmeaza pasii de mai jos:

PASUL 1: Anunta-ne telefonic sau pe email de faptul ca doresti schimbarea unui produs si ce anume ( masura mai mica/mare sau alte produse)- vom trimite la tine un curier sa ridice produsul.

PASUL 2: Ambaleaza corespunzator produsele pe care doresti sa le schimbi in cutia pe care o primesti din partea noastra  si ataseaza in cutie numele, telefonul si adresa pe care le-ai folosit cand ai comandat si ce anume doresti sa schimbam , ori contul tau bancar in cazul returului.

PASUL 3: ATENTIE te rugam sa nu deteriorezi cutia si sa nu lipesti nimic pe ea! O poti ambala intr-o plasa din plastic pe care poti lipi AWB-ul primit de la curier. Din pacate coletele cu produse deteriorate, purtate sau cu urme de uzura, vor fi refuzate. De asemenea coletele cu ambalaje, etichete sau cutii deteriorate sau pe care au fost lipite alte hartii, va trebui sa le refuzam! In cazul in care acesta este deteriorat ne rezervam dreptul de a aplica o taxa de 10 lei, contravaloarea costului ambalajului.

PASUL 4: La trimiterea coletului de catre tine printr-o alta firma de curierat, completeaza AWB-ul pe care ti-l da curierul
FARA RAMBURS catre adresa eBlossom, strada Constantin Brancoveanu nr 2B, Otopeni, jud. Ilfov, numar de contact (+40)746.550.588. Asta inseamna sa nu ne ceri bani sau produs la schimb! Orice colet care contine bani sau produse la rubrica ramburs, va fi refuzat deoarece noi trebuie sa verificam continutul coletului tau inainte de a-l accepta.

Ai la dispozitie 14 zile din momentul primirii coletului in care poti sa returnezi produsele, termenul neincluzand si timpul de tranzit catre eBlossom.
 

Cont Bancar ( IBAN / 24 CARACTERE ) ______________________________________________

Numele titularului: ________________________________________________________________

Pentru expedierea coletului puteti contacta orice firma ce curierat. Nu putem accepta colete cu ramburs sau cu plata la noi deoarece produsul trebuie verificat. Nu putem accepta nici colete trimise prin posta.

DESTINATAR : SC O&A ONLINE VISION SRL

Adresa pentru returnare: strada Constantin Brancoveanu nr 2B, Otopeni, jud. Ilfov, numar de contact (+40)746.550.588

Personalizare Produs

Daca alegi sa personalizezi un produs ( sa schimbi anumite detalii ce duc la modificarea tiparului nostru), acest produs personalizat nu mai poate fi returnat.Toate produsele brand-urilor Vanilla si Maestoso pot fi personalizate pentru a intampina dorintele clientului ,motiv pentru care sunt exceptate de la dreptul de retur/retragere prevazut la art. 9-15 din OUG 34/2014 în ceea ce priveste contractele la distanta si contractele în afara spatiilor comerciale . Produsele carora nu li se aduc modificari se pot returna fara a invoca un motiv in termen de 14 zile de la primirea produsului. Atentie: Beneficiezi de RETUR/SCHIMB pentru  doar 20 lei DOAR DACA NE ANUNTI INAINTE SA TRIMITEM NOI CURIERUL LA TINE SA RIDICE PRODUSUL! Altfel pot exista costuri de transport neprevazute care pot ajunge si la 50 lei!

Restituirea contravalorii produselor

In cazul acceptarii returului, eBlossom va restitui contravaloarea produselor in maxim 14 zile lucratoare prin virament bancar in contul indicat de tine, caz in care, din suma totala se va retine taxa de expediere a coletului.

Conform Ordonantei de Urgenta nr O.U.G 34/2014 si legii in vigoare suma contravalorii produsului se returneaza intr-un termen de maxim 30 de zile. Noi ne straduim sa iti returnam banii mai repede, adica 14 zile lucratoare.

Alege si alt produs de mai jos si
platesti o singura taxa de transport

Acest site foloseste cookies. Mai multe detalii »
Sunt de acord