magazin MiniMarket

Denumirea companiei: Vileral Invest SRL
Cod unic de inregistrare: RO29379817
Nr. Reg. Comertului: : J27/834/2011
Adresa sediu social: Roman, Neamt, Str Veronica Micle , Bloc 15,Ap.2,
MiniMarket este un magazin care va livreaza produse articole si accesorii din tutun

13. Politica de retur. Dreptul de retragere

13.1 Conditii generale

In conformitate cu dispozitiile art. 9 din OUG 34/2014,

cumparatorul, nemultumit de performantele sau calitatea

produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde

cerintelor sale, are dreptul de a denunta unilateral contractul in

termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului. In

cazul denuntarii contractului, produsul trebuie sa fie in starea de

la vanzare, insotit de toate accesoriile, manualele de utilizare si

eventualele softuri incluse, precum si certificatul de garantie

(dupa caz), iar cutia acestuia sa nu fie deteriorata.

In conformitate cu prevederile art. 13 din OUG 34/2014

rambursarea sumelor achitate pe produs se va face in cel mult

14 zile de la data denuntarii contractuluI, clientul avand

obligatia sa trimita coletul catre noi in termen de 14 zile de la

data denuntarii contractului, in caz contrar putem amana

restituirea contravalorii produselor achitate pana in momentul in

care produsul ajunge fizic la noi.

13.1.1 Modalitati si termene de returnare a produselor

Clientul se obliga sa notifice SC VILERAL INVEST SRL intentia

sa de a returna produsele achizitionate, prin e-mail la casa

[email protected] sau prin telefon la numarul afisat pe

site sau sa completeze formularul de pe site nu mai tarziu de 30

zile calendaristice de la data primirii produsului. Coletul se va

ridica de la client prin curier iar taxele de transport sunt

suportate de catre client.   

La primirea informatiilor referitoare la intentia de retur a

clientului prin formularul de retur, SC VILERAL INVEST SRL

genereaza formularul de retur care il trimite clientului, document

care trebuie sa vina insotit de produs , factura , chitanta si

certificat de garantie(daca a fost livrat).

Costurile de transport ale coletului/elor returnate nu intra in

responsabilitatea vanzatorului, acestea urmand a fi asumate de

comparator/client.

Te rugam sa completezi formularul de retur in cel tarziu a 14-a

zi calendaristica de la data livrarii, dupa acesta data cererile nu

vor fi luate in calcul.

13.1.2 Conditii de returnare a produselor

In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie

in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul

original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele

care l-au insotit (factura,chitanta, certificat de garantie etc.).

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la

primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand

defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu SC

VILERAL INVEST SRL).

In conformitate cu legea in vigoare, SC VILERAL INVEST SRL

isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care,

prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada

(perisabile) ori deteriora rapid, cum ar fi produse de lenjerie

intima, costume de baie, ciorapi si produse cosmetice

desigilate, produse alimentare. Pe fiecare pagina de produs

exista informatia privind posibilitatea de retur.

Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.

In cazul in care o comanda la care s-a oferit produs cadou este

returnata integral, clientul este obligat sa returneze si produsul

cadou in starea lui originala, nedeteriorata si nedesigilata.

Daca au fost desfacute, pachetele returnate trebuie sa contina,

in mod obligatoriu, in ambalajul original desfacut, dar

nedeteriorat, toate piesele, fara zgarieturi pe ecran sau carcasa,

fara urme de utilizare altfel nu este indeplinita conditia de

returnare a banilor. Ambalajele sunt considerate parte a

produsului.

Daca s-au achizitionat mai multe produse de acelasi fel si le

returnezi pe toate, doar unul din produse poate fi desigilat.

Nu se accepta retururi daca produsele indeplinesc cel putin una

din conditiile de mai jos:

- Nu sunt in aceeasi stare in care le-ai primit;

- Nu sunt ambalajul original;

- Nu contine toate piesele , si accesoriile;

- Prezinta zgarieturi pe ecran sau carcasa;

- Prezinta urme de utilizare;

- Nu sunt insotite de etichetele initiale;

- Au fost efectuate interventii neautorizate asupra produsului;

- Au ambalajul deteriorat sau incomplet;

- Au urme de uzura sau folosire excesiva;

- Zgarieturi, ciobituri, lovituri sau socuri mecanice/electrice;

- S-a facut orice tip de inscris pe cutia produsului;

- Produsul a facut parte dintr-o comanda speciala, comanda

speciala este aceea care nu face parte din stocul uzual al

Furnizorului dar care poate fi livrat pe baza unei comenzi ferme;

- Licentele OEM activate;

- Indeplinesc una din conditiile specifice, in functie de tipul

produsului.

Conform art. 16 din aceeasi ordonanta, sunt exceptate de la

dreptul de returnare urmatoarele:

- produsele al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei

financiare care nu pot fi controlate de comerciant;

- produsele executate dupa specificatiile consumatorului sau

personalizate la cererea acestuia, precum si cele care prin

natura lor nu pot fi returnate sau cele care se deterioreaza ori

se degradeaza rapid;

- inregistrarile audio, video sau programele informatice in cazul

in care sunt desigilate de catre consumator;

- produsele confecþionate dupã specificaþiile prezentate de

consumator sau personalizate în mod clar;

- produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de

protecþie a sãnãtãþii sau din motive de igienã ºi care au fost

desigilate de consumator;

Nu se accepta retur produse care prezinta defecte cauzate de

utilizarea acestuia cu produse /accesorii /software si /sau

servicii care nu sunt compatibile cu produsul cumparat 

;produse cu defecte cauzate de scurtcicuitarea acumulatorului,

de faptul ca sigiliile de protectie a acumulatorului sau celulele

acestuia sunt deteriorate sau prezinta semne de interventie

neautorizata.

Nu se accepta retur produse pentru care deschiderea,

modificarea sau repararea produsului a fost efectuata de catre

o alta entitate decat centrele autorizate de service sau daca

numarul de serie al produsului ,codul de data al accesoriului

sau numarul IMEI au fost indepartate, sterse sau au devenit

greu vizibile sau au fost modificate in vreun fel.

Nu se accepta retur produse care au suferit expunerea la

umezeala, la conditii extreme din punct de vedere termic sau la

alti factori de mediu, la coroziune, oxidare, daca a intrat in

contact cu lichide, alimente sau produse chimice. Activarea

senzorului de umezeala sau urmele de oxizi pot duce la

scoaterea produsului din garantie, atat conventional cat si de

conformitate.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea

returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

13.1.3 Retur DOA (Dead on arrival)

In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional

sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs

functional, cu conditia notificarii in scris in termen de 48 de ore

de la primirea produsului.

13.1.4 Termene de returnare a banilor

Pentru retururi integrale de comenzi, Clientul primeste banii

aferenti produselor returnate si costul transportului achitat initial

daca nu sa facut prin alte metode decat cel standard cu Posta

Romana oferit de SC VILERAL INVEST SRL. in interval de 14

de zile calendaristice de la data la care SC VILERAL INVEST

SRL este informat de catre client cu privire la decizia acestuia

de a returna produsele.

13.2 Dreptul de retragere

In conformitate cu Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014 privind

drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu

profesioniºtii, precum ºi pentru modificarea ºi completarea unor

acte normative, Clientul are urmaroarele drepturi si obligatii

referitoare la retragerea din contractul incheiat la distanta:

Clientul are dreptul  ca, inainte de expirarea perioadei de

retragere,  sa se retraga din contract, fara a fi nevoit sa justifice

decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele

prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in

termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia

fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de

Client.

Clientul se obliga sa returneze doar acele produse care sunt in

aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu

toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au

insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta

modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de

folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

SC VILERAL INVEST SRL va rambursa Clientului

contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile de la

data informarii facute de catre Client catre SC VILERAL

INVEST SRL in ceea ce priveste decizia de retragere din

contract.

SC VILERAL INVEST SRL va putea amana rambursarea

contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau

pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost

expediat.

Conform legii sunt exceptate de la dreptul de retragere din

Contract urmãtoarele:

-Contractele de prestãri de servicii, dupã prestarea completã a

serviciilor, dacã executarea a început cu acordul prealabil

expres al Clientului ºi dupã ce acesta a confirmat cã a luat

cunoºtinþã de faptul cã îºi va pierde dreptul la retragere dupã

executarea completã a Contractului de cãtre Vanzator;

-Furnizarea de Bunuri si/sau servicii al cãror preþ depinde de

fluctuaþiile de pe piaþa financiarã pe care Vanzatorul nu le

poate controla ºi care pot avea loc pe parcursul perioadei de

retragere;

-Furnizarea de Bunuri confecþionate dupã specificaþiile

prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;

-Furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau

a expira rapid;

-Furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive

de protecþie a sãnãtãþii sau din motive de igienã ºi care au fost

desigilate de Cumparator;

-Furnizarea de Bunuri care sunt, dupã livrare, potrivit naturii

acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

-Furnizarea de bãuturi alcoolice al cãror preþ a fost convenit în

momentul încheierii Contractului, a cãror livrare nu poate fi

efectuatã înainte de 30 (treizeci) de zile ºi a cãror valoare realã

depinde de fluctuaþiile de pe piaþã pe care Vanzatorul nu le

poate controla;

-Contractele în cazul cãrora Clientul a solicitat în mod special

Vanzatorului sã se deplaseze la domiciliul sãu pentru a efectua

lucrãri urgente de reparaþie sau de întreþinere. Dacã, cu ocazia

unei astfel de vizite, Vanzatorul presteazã alte servicii în afara

celor solicitate în mod expres de Cumparator sau furnizeazã

alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru

executarea lucrãrilor de întreþinere sau de reparaþie, dreptul de

retragere se aplicã respectivelor Servicii sau Bunuri

suplimentare;

-Furnizarea de înregistrãri audio sau video sigilate sau de

programe informatice sigilate care au fost desigilate dupã

livrare;

-Furnizarea de ziare, periodice ºi reviste, cu excepþia

contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de

publicaþii;

-Furnizarea de conþinut digital care nu este livrat pe un suport

material, dacã prestarea a început cu acordul prealabil expres

al Clientului ºi dupã ce acesta a confirmat cã a luat cunoºtinþã

de faptul cã îºi va pierde dreptul la retragere. Aceste limitari se

aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

13.3 Exercitarea dreptului de retragere

In cazul in care Clientul solicita retragerea din Contract in cadrul

termenului legal de retragere din contract, in cazul in care

Comanda este achitata,  Mirciogu Shop SRL se obliga sa

returneze suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data

informarii de catre Client in ceea ce priveste deciziei sa de

retragere din Contract.  Suma va fi returnata dupa cum

urmeaza:

-pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire in

contul din care a fost efectuata plata;

-pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/iTransfer/ Card

bancar-> prin virament bancar;

-pentru Comenzile achitate prin credit de consum ->

anulare/recalculare contract rate.

Clientul va informa SC VILERAL INVEST SRL in ceea ce

priveste intentia sa de retragere din contract prin completarea

formularului de returnare de pe site.

Alege si alt produs de mai jos si
platesti o singura taxa de transport

Acest site foloseste cookies. Mai multe detalii »
Sunt de acord